Wednesday, October 5, 2011

dear heart . please keep strong . insyaallah :')

al-kisah DUNIA SEMATA - MATA .

sakan sungguh aih hampa dok kata kat aku kan . mmg hampa cabaq kesabaran aku sungguh . 
dok tak dok mai dok kata kt aku . xpa xpa, walaupun hati aku lembut .
 senang nk nanges . dugaan dok mai kt aku saja . aku cuba . hati aku kuat ! 
aku diam jaa . malas nk balas . 

tataw la nak kata apa pasai hampa nie . nak kata aku nie cari pasai ngn hampa? 
aku kacau hampa ? dak pun kan ?
buang masa aku ja . apa yang hampa tak  puas ngn aku ?
puas hati dah la boley kata aku cmtue ? puas laaa ? 
ish ishh . dok mengata aku sampai mengeluarkan kata kata yg kurang manis bagi seorang perempuan . 
*haha . ayat skema gila .
tamo kata lebih2 . kalau tak puas hati ngn aku . mai face to face laa yea.
kita slowtalk sama sama na . 
apa celup dok heboh kt facebook . dok kutuk aku kat belakang . 
sumpah aku suka hampa buat cmtue . hampa dok buat cmtue, dpt dosa ja wei .

aku tak reti nk gaduh ngn orang . cari pasai ngn owg . 
sudah sudah laa tue hampa dok kutuk aku . 
hampa segak dah . tapi dh hampa buat cmtue, jadi kureng segak tue . 
bukan nak tuduh, aku taw, "seseorang yg aku kenai sgt2"ada jgk bibit2 dgn kes nie . 
tapi xpa . aku xmaqah ang . 


*pesan dia la nie . kepada GEGURL yg dok mengata aku . tolong lahhh . sudah sudah lahh tue . dok mengutuk ka apa ka . aku pun tamo cari pasai ngn hampa . kalau aku ada buat salah ka, aku MINTAK MAAF  .

api lawan api tak akan padam . 
api lawan dengan ayaq baru menang
marah lawan marah tadak sapa menang .
marah lawan kemaafan baru menang .
lebih baik bersabar daripada bertelingkah .
bermaaf dan memaafkan  itu lebih baik bukan ? 

 ASSALAMUALAIKUM (:

6 comments:

  1. sabar yunk..mungkin nanti depa sedaq apa yg depa wat tu..kuatkan semangat ye

    ReplyDelete
  2. urm . thanks dear ! eiza chill ja nie :')

    ReplyDelete
  3. sabar dan banyak berdoa yew...insyaAllah suatu hari nanti depa akan sedar kesilapan depa..ingat bykkn berdoa yew...sebab Allah sentiasa ada dengan kita...

    ReplyDelete
  4. a'ahhh kan ? mmg eiza byk sabar n berdoa ja . thanks ea :')

    ReplyDelete
  5. cuba dan cuba utk bersabar . dugaan suma nie :')

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...